In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تسريب واجهة المستخدم لهاتف Galaxy S8

بواسطة محمود عبد الحفيظ 3/14/2017 3:34:00 PM
تسريب واجهة المستخدم لهاتف Galaxy S8

مازالت التسريبات مستمرة عن رائد سامسونج Galaxy S8 وستظل مستمرة حتى يتم الإعلان رسمياً عن الهاتف يوم 29 مارس وبالأمس ظهرت صور تكشف عن واجهة المستخدم الخاصة بالهاتف وكذلك شكل الأيقونات.

كما هو واضح في الصور لا يوجد App Drawer ويبدو أن سامسونج ستعتمد على السحب من أسفل لأعلى للوصول للتطبيقات مثل أجهزة جوجل Pixel وأيضاً نلاحظ أن تصميم الأيقونات تغير عن أجهزة سامسونج السابقة.



أيضاً واضح في الصور شكل أزرار التنقل في النظام وزرار العودة موجود على الجانب الأيمن وزرار الـ Recent موجود على الجانب الأيسر وزرار الـ Home في المنتصف ولكن كما ذكرت تسريبات سابقة سيكون بإمكانك تخصيص هذه الأزرار.



galaxy s8 galaxy s8 plus