In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy S8 سيكون من الصعب إصلاحه

بواسطة محمود عبد الحفيظ 4/18/2017 7:41:00 PM
هاتف Galaxy S8 سيكون من الصعب إصلاحه

موقع iFixit المتخصص في تفكيك الأجهزة وإصلاحها نشر اليوم تقريره الخاص بهاتفي سامسونج Galaxy S8 و S8+ وأوضح أن كلا الهاتفين سيكون من الصعب إصلاحهم.

الموقع أعطى لكلا الهاتفين 4 من 10 في قابلة الإصلاح وهو ما يعني أن كلاهما صعب الإصلاح وذكر الموقع إنه يوجد أكثر من جزء يُمكن إستبداله بشكل مستقل وكذلك البطارية يُمكن إستبدالها ولكن عملية إستبدالها صعبة بسبب تصميم الجهاز.

كذلك إذا حدث أي كسر في طبقة الزجاج التي تحمي الشاشة سيكون من الصعب إستبدالها بمفردها بدون إستبدال الشاشة لأن بسبب الحواف المنحنية سيكون من الصعب فصل الزجاج عن الشاشة بدون حدوث أي أضرار في الشاشة.



galaxy s8 galaxy s8 plus