In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تبيع أكثر من 5 مليون وحدة من هاتف Galaxy S8

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/16/2017 11:45:00 AM
سامسونج تبيع أكثر من 5 مليون وحدة من هاتف Galaxy S8

سامسونج كانت أعلنت عن هاتفي Galaxy S8 و S8+ يوم 29 مارس ووفرت كلا الهاتفين في بعض الدول يوم 21 أبريل وبعدها بأيام قليلة توفر كلاهما للبيع في مزيد من الدول ومازال كلاهما لم يتوفر في كل دول العالم.

 

سامسونج أعلنت اليوم إنها أستطاعت في خلال أقل من شهر أن تبيع أكثر من 5 مليون وحدة من هاتفي Galaxy S8 و S8+ في كل الدول المتوفر فيها كلا الهاتفين وذكرت إنها مازالت ستوفر كلاهما في مزيد من الدول خلال الأسابيع القليلة القادمة.

 

يُذكر أن بعض المحللين يتوقعوا أن تبيع سامسونج 20 مليون وحدة من هاتفي Galaxy S8 و S8+ قبل نهاية الربع الثاني من عام 2017 ومتوقع أن تبيع الشركة 60 مليون وحدة من كلا الهاتفين خلال العام الحالي.



galaxy s8 galaxy s8 plus