In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أمازون في محادثات للإستحواذ على سوق دوت كوم بمليار دولار

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/25/2016 4:16:00 PM
أمازون في محادثات للإستحواذ على سوق دوت كوم بمليار دولار
وفقاً لتقرير نشره موقع Bloomberg أمازون في الوقت الحالي تقوم بعمل مفاوضات ومحادثات للإستحواذ على سوق دوت كوم مقابل مليار دولار وذلك لكي تتواجد أمازون في منطقة الشرق الأوسط.
 
سوق دوت كوم كانت تريد بيع 30% من الأسهم الخاصة بها ولكن أمازون تريد الإستحواذ على الموقع بالكامل وقامت أمازون بتقديم عرض ولكن مازال لم يحدث إتفاق ورفض المسئولين في سوق دوت كوم وأمازون التعليق على هذه التقارير.
 
سوق دوت كوم تبيع أكثر من مليون ونصف منتج للمستخدمين في السعودية والإمارات ومصر وبالطبع إستحوذ أمازون على سوق دوت كوم سيعطي أمازون تواجد قوي في المنطقة العربية وشخصياً أتمنى أن تتم هذه الصفقة.


امازون سوق دوت كوم amazon souq.com