In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أمازون تتفق على الإستحواذ على سوق دوت كوم

بواسطة محمود عبد الحفيظ 3/22/2017 3:16:00 PM
أمازون تتفق على الإستحواذ على سوق دوت كوم

منذ فترة كانت هناك مفاوضات بين أمازون وسوق دوت كوم لكي تستحوذ أمازون على سوق دوت كوم ولكن الإتفاق بين كلا الشركتين لم يتم بسبب إختلاف على السعر حيث كانت تريد سوق دوت كوم مبلغ أعلى من الذي عرضته أمازون.

وبداية الشهر الحالي موقع Bloomberg نشر تقرير أن أمازون عادت مرة آخرى للتفاوض مع سوق دوت كوم بعد أن أنسحب كل الشركات التي كانت ترغب في شراء سوق دوت كوم وقدمت أمازون عرض بمبلغ 650 مليون دولار.

واليوم موقع The National نشر تقرير يؤكد فيه أن أمازون أتفقت مع سوق دوت كوم بالفعل على عملية الإستحواذ والصفقة ستتم رسمياً.



امازون سوق دوت كوم amazon souq.com